tillbaka i thailand,

hej alla mammor pappor vanner kompisar pojkvan och alla ni andra som laser.
nu ar vi tillbaka i thailand och pa kho samui. igar akte vi fran bali och aven anlande till thailand! resan gick super bra, flyg fran bali till phuket sedan fick vi vanta pa varat plan som skulle ta oss till kho samui vi hittade super billiga biljetter, 500 kronor. sa nojda och glada satt vi oss pa planet till samui. tyvarr sa vi hejda till jacob och mathilda pa flygplatsen. men vi ses ju snart igen!

jag och louise tycker verkligen om samui sa vi far se hur lange vi stannar har. vi har ju trotts allt bara tre veckor kvar.

idag har vi checkat in pa ett super billigt hotell, vi bor tre personer for 500 baht natten. SUPER!

om det ar nagon som undrar sa mar jag bra igen och jag hoppas att jag inte aker pa nagra mer sjukdommar.

ikvall ska vi pa sverige festivalen som ar har pa kho samui nu. detta skulle egentligen inte bli nagot skiv inlagg utan bildbominlagg. sa nu kommer det.

vi skriver mer imorgon eller over morgon, massssor av kramar fran mig mathilda och louise halsar masssor

har kommer bilder fran alla olika slag, internet ar segt sa det blev nagra goooobitar,











Kommentarer
Postat av: mamma marie

Ååååhhhh vilka härliga bilder Vi är precis hemkomna från Italien nu efter en veckas fantastisk skidåkning, väder, mat ja allt man lever på under en skidsemester. Mormor har bjudit oss på middag ikväll jättegod lax. Det är så jättekul när ni skriver o ffa när bilder kommer Love You Puss

2011-02-26 @ 21:24:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0