Party animals

Galen natt igar, forferre med dricka fran greenbox, med vara v-vikare Amandah och Anna. under forferren deckade Mattis som en stock, inget kan vacka henne nar hon val har somnat! varan lilla sjukling...
nar   spo regnet hade gett sig av gick vi till det omtalade skygarden, dar vi motte upp killarna som hade varit pa beergarden. De hade druckit obegransat med ol i tva timmar, sa det var fina nar vi motte dom.  haahah!
pa skygarden blev jag bundis med Toa tanten som berattade om sitt liv for mig, blev forbannad pa en rysk silikonbrud som var dum mot min toa tant. Sedan hittade jag en drickbar vattenkalla, men  det visade sig vara dansosernas. Sa forst blev de inte sa glada pa mig, men eftersom jag ar sa sjukt charmig blev jag snart bundis med dem ocksa. Visade aven frida mitt fynd inne i stadskrubben. Men nar vi kom ut darifran var alla vara partykompisar borta.  Frida utropar FF! nu kor vi. Det var bara Frida och jag kvar av varan klan pa 9 personer. Nu jaklar ska det bli aka av. Vi drog vidare sjalva till ett nytt svettigt stalle. Blev medbjudna pa efterfest,  men nar vi fragar vart den efterfestan ska vara sa visar det sig att det ska vara i varan pool.! HAHA!
AGDA!  
Men det var en bra kvall som slutade i sangen bredvid min trygga Mattis <3

ikvall ska vi pat igen!

Ha en bra dag!

\ LOUISE

Kommentarer
Postat av: Helena Lindhe

Hej o Hå , gumman! Nu måste du snart hem o vila upp dig! kommer ihåg hur det var i den galna ungdomen. Men det är minnen som man har hela livet. Dom vaknar till liv när jag läser er Blogg:-)

Saknar dig! Kramar till alla jag känner :-)

2011-02-23 @ 10:04:21
Postat av: katarina larsson

ÅÅÅÅ! min älskade Louise! ni verkar verkligen njuta och ha det bra!! Tänker på dig gumman!

Bamsekramar från Kacka!!

Sköt om dig och var rädd om dig.

Hälsa alla!!

2011-03-02 @ 20:38:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0