mattan skriver,

jahopp da var man dykare, jag ar sa sjukt glad att jag gjorde detta och att jag la pengarna pa detta, det ar det basta jag gjort i hela mitt liv. sa igar blev vi alltsa OW diver, det blev fest och alla var glada. jag ringde till och med hem till mamma och pappa och sa att jag aldrig skulle hem, men ni behover inte vara oroliga jag kommer hem men jag har hittat min hobby for resten av livet. det blir till och med ett dyk pa lordag. da ska jag och mathilda den andra ut och dyka. de andra ville inte hanga pa, men jag blir nog aldrig trott pa det.

annars ar allt toppen. dock ar vadret inte alls bra men vi borjar bli vardag for oss, och den fargen vi hade pa vara sota vita kroppar borjar komma tillbaka med storm steg.
darfor bokade vi en resa till bali idag vi aker pa mandag och kommer tillbaka till vart kara thailand den 25 mars. da blir det sverige festivalen pa koh samui och sedan vidare till lanta for det sista veckorna pa var underbara resa.

snart har ni oss hemma igen. narmare bestamt om 6 veckor pa mandag. for da har vi till och med varit borta i en manad. galet men sant. men nu ska vi inte tanka pa hur lange det ar kvar for nu ska vi bara njuta.

tyvarr lamnar fredrik oss pa sondag, men jag lovar att ta val hand om lilla loisan.

det var allt fran mig, eller just det nar vi dok varat sista dyk var det en filmare med och filmade hela dykte det ar fran och med nu min favorit film. ni dar hemma kommer alska den.


det var allt idag, nu ska jag lamna in tvatt har snart inga klader kvar, dock vet de inte hur man tvattar har, redan fatt tva mini trojor efter jag har tvattat men sant ar livet. det finns ju varre saker, eller vad sager ni ?


tack for mig hej, matttan

ps. bilder kommer innom kort.


Kommentarer
Postat av: mamma marie

Vad härligt Ja att du älskar dykningen gick inte att missta sig på efter ditt telefonsamtal igår Herregud, hur mår ni idag ??....Ja ja det har ju Loisan redan avslöjat. Nej allvar nu, vad kul och härligt det låter även om dykning inte är något för mammsen.Ha det nu så härligt på Bali o ni får gärna meddela er via nätet blogg eller FB när ni är framme eftersom ni väl inte har telefon där. PUSS o KRAM hälsa alla :) PS Ja vi är tacksamma här hemma om du kommer hem och ni är väl på Bali till 25 februari eller har bokat om hemresan Hi Hi DS

2011-02-03 @ 20:00:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0