Mamma och pappa langtan

Nar man ar langt bort, vet man att man ar alskad och alskar <3

Idag har det varit en jatte fin dag med snorkelutlfykt.

Men sen angreps jag (Louise) av hemlangtan.

Jag vill inte vara pa natt annat stalle an har, men jag skulle ha velat ha en snabb tripp hem idag.

Nu kanns allt bra, nar jag har fatt grata och prata och prata. Har ju varldens basta matilda och andra fina vanner har som tar hand om en.

Ett tack till Mamma Marie ocksa som ar den basta pepptalkern. Puss pa dig! <3
vi ses pa Arlanda den 21!

Nu ska jag och Mattis ga och sova, imorrn ska vi ivag pa mystiskt aventyr pa Lomboc!

Kramar fran mig <3

/ L

Kommentarer
Postat av: mamma marie

Puss på dig också men nu ska ni njuta once in the lifetime som jag sa.Västervik finns kvar. Patric o jag fixar mörka mackor med FRÖN o skinka o svenskt kaffe tiil den 21 mars;) Ha det bäst o hälsa alla

2011-02-12 @ 20:43:31
Postat av: Stefan P

Hej på er...

Kan man ha det sämre än va ni har det...sol,bad,dyk och surf...!!

Jaaa... hemlängtan får man alltid,den går över Louise jaaa lovar!!!!

Saknar dig massor//kram stefan

2011-02-18 @ 21:21:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0