Kuta

Igar sa jag farval till min kara Fredrik, det var inte sa jobbigt just vid avskedet dar pa piren, men idag kanns det tyngre. Man vanjer sig for fort vid att tvasamheten. Norge var det ocksa jobbigt till en borjan men sen blev saknaden mindre for vaje dag. Hoppas det blir sa nu med. Jag har ju faktiskt min underbara Mattis och alla andra skonhogar med mig. Vi har nu fatt tillokning i ganet med Albin och Clas fran viken, riktgit trevlig =)

Vad ska man saga om bali da.. Tjaa vi ar ju i Kuta nu och jag hoppas innerligt att oarna ar battre. Men man ska aldrig doma vid forsta anblick, eller hur ? Kanske trivs battre har i morrn.
Men jag trodde faktiskt att det skulle vara billigare, finare och godare mat. Men som jag sa, sa ar vi i storstaden nu.
Idag nar vi var pa shopping runda blev jag blast rejalt. kopte en klannign och en jumpsuit for ca 300 svenska kronor tillsammans. Lite senare pa dagen lyckades frida kopa i stort satt samma klader for 150 for tva plagg. kande mig skapligt BLAST!!
Men men hon som salde till mig fick vall rad med en festmaltid ;)

Vi bor pa en gata som heter poppis 2 och hotellet heter AP in bor for ca 75 kr var och har poolen rakt utanfor dorrn, sa det ar helt okej ;D aven om lakanen ar skitiga och att toadorrn saknas. Men vi far frukost och trevliga grannar =)

Igar blev jag pahoppad av en liten pojke i 6-7 ars aldern, han ville salja smycken , sa hello my girlfriend och tog mig pa borsten, han hade tur ungen att jag inte var pa sa daligt humor for det var inte langt ifran att han fick sig en shockabalngare!
sa de och de otrevliga forsaljarna som sager fuck you till oss gar ocksa minus pa min sagnings lista + alla som tror att vi ar kanrkare, men sa lange man kan ordet nej slipper man ga runt och vara hog.

Nu ska jag ga och gora mig i orning for party.
Lite hemlangtan masta jag saga att jag har oksa.

oxo from Louise.
Mattis halsar fran toan.
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0