BALI,

nu ar vi framme i bali sa alla ni dar hemma kan vara lugna, efter den 30 timmars langa rsan hittade vui antligen ett hotell. i natt sov i pa phukets flygplats, eller vissa sov och vissa inte. det var en upplevese det. men allt ar iallafall toppen. jag ska inte skriva sa mycket mer nu, for nu ska jag betla mina 30000 for dessa minuter pa internet och bege mig till polen. det ar med andra ord varmt. ikvall lutar det nog at att vi gor kutas gator.

vi skirver mer imorgon,

massor kramar fran mattan, och sjalvklart halsar loisan till er alla lika mycket.

Kommentarer
Postat av: Maria Bolund

Vad kul din blogg verkar. kommer definitivt läsa din blogg igen! =) Ha en trevlig helg =)

2011-02-22 @ 09:38:08
URL: http://jade.se/paketresor

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0